Un entorn únic

Ens trobem al Baix Empordà, a tocar els pobles de La Pera i Púbol, on podreu recórrer carrerons medievals i visitar el museu Castell Gala Dalí, antiga residència de la dona d’en Salvador Dalí, en la qual la parella realitzava grans festes i rebia caps d’estats i celebritats del món artístic.

Si us agraden més els paratges naturals, podreu explorar a peu o en bicicleta els diferents camins forestals del Massís de les Gavarres, on veureu des de dalt el mar i les Illes Medes i trobareu fins i tot dòlmens prehistòrics. Si us apropeu a Empúries, trobareu inclús les ruïnes d’una ciutat grega i una romana.

Sens dubte, entendreu per què aquesta terra acull i inspira a tants artistes.

Descobriu Girona

La ubicació de la regió és excepcional, amb França al nord, el mar Mediterrani a l’est, Barcelona al sud i les muntanyes de la Garrotxa i els Pirineus a l’oest.

Com arribar?

La Bruguera pot semblar amagada al bosc, però és molt fàcil arribar-hi per mitjans sostenibles. Per animar-vos a desplaçar-vos de manera conscient, sabies que us oferim un 10% de descompte en l'allotjament si utilitzeu el transport públic per arribar?

En tren

10% de descompte per utilitzar aquest medi de transport

Estem a 5 minuts en cotxe o taxi de l’estació de tren de Flaçà, a la que podeu arribar des de:

  • Girona en 12 minuts
  • Figueres en 22 minuts
  • Portbou (ESP)/ Cerbère (FRA) (frontera a la costa) en 47 i 53 minuts
  • Barcelona (Passeig de Gràcia) en 1 hora i 29 minuts

A més, des de l’estació de trens de Girona podeu agafar trens d’alta velocitat (AVE) que us portaran a:

  • Barcelona en 37 minuts
  • Madrid en 3 hores
  • Perpinyà en 45 minuts
  • Carcassona i Tolosa en 3 hores
  • i fins i tot a Avinyó, Montpeller, Niça, París i Londres

thetrainline.com i la web seat61.com us ajudaran amb el trajecte!

Des de Barcelona o Girona consulteu Rodalies

 

En bicicleta

10% de descompte per utilitzar aquest medi de transport

Estem a una zona perfecta per recórrer en bicicleta algunes de les millors rutes naturals gironines. Pedalejant arribareu a:

  • Girona en uns 40 minuts o una hora, depenent de la ruta
  • Les platges de la Costa Brava en menys d’una hora
  • A l’estany de Banyoles en una mica més d’una hora
  • Al Parc Natural del Cap de Creus en una hora i mitja
  • Al massís de les Gavarres en 15 minuts

La Bruguera està situada en un indret perfecte pels que busquen les pujades i rutes més populars que fan de Girona la zona preferida de tants ciclistes professionals:

  • Els Àngels
  • Rocacorba
  • Santa Pellaia
  • La Ganga
  • Mare de Déu Del Mont
  • Sant Hilari de Sacalm
  • Sant Pere de Rodes
  • El Far
  • Coll de Condreu

 

En bus

10% de descompte per utilitzar aquest medi de transport

Estem a 3 minuts en cotxe/15 minuts a peu de la parada de busos públics de mitjana distància de Cassà de Pelràs. Aquesta caminada és molt maca i passa pel poble mil·lenari que dona el seu nom a la parada. Des d’aquesta parada, podeu arribar a:

  • La Bisbal de l’Empordà en 6 minuts
  • L’Estació de tren de Flaçà en 8 minuts
  • Girona (45 minuts)

Fes clic aquí per veure l’horari i ruta actualitzada

En cotxe

  • A 20 minuts en cotxe de Girona
  • A 25 minuts en cotxe de l’aeroport de Girona (GRO)
  • A 45 minuts en cotxe de l’aeroport de Perpinyà (PGF) a França
  • A 1 hora i 20 minuts en cotxe de l’aeroport de Barcelona (BCN)
  • A 10 minuts de l’espai natural protegit del massís de les Gavarres
  • A 25 minuts en cotxe de més de 30 platges de la Costa Brava

El Baix Empordà

Tot i ser coneguda pels seus grans espais naturals, la nostra comarca amaga molts més atractius. Ruïnes gregues, ciutats medievals, museus de genis de l’art o rutes gastronòmiques de renom són algunes de les seves possibilitats. Us atreviu a descobrir-les totes?

FES-TE AMIC
DE LA BRUGUERA

Fes-te amic de La Bruguera i sigues el primer en conèixer les nostres ofertes, esdeveniments culturals, notícies i coses interessants que succeeixen a la finca.